Author Topic: Roma trøje Malajas overvældende overførselsaktivitet hidtil slog en ny lav på lørdag, da klubindejer  (Read 76 times)

LourdesMac

• Hero Member
  • My name is Bobby and I am studying Integrated International Studies and Athletics and Physical Education at Kobenhavn K / Denmark.
    • View Profile
Inter Milan trøje Malajas overvældende overførselsaktivitet hidtil slog en ny lav på lørdag, da klubindejer Sheikh Abdullah Al-Thani trak proppen på en overførselsbevægelse til defensiv midtbanespiller Esteban Rolón. Ifølge Diario SUR blev forhandlingerne om den 21-årige defensive midtbanespiller ledet personligt af Al-Thani, der tidligere havde vetoet et skridt til den tidligere Manchester City-mand Javi García, der underminerede hovedtræneren Míchel i processen. Det blev forstået, at Rolón, som spiller for argentinske second-level-side Argentinos Juniors, var blevet penciled ind for en medicinsk for næsten to uger siden forud for underskrivelsen af __en seks-årig aftale. Aftalen, der PSG trøje imidlertid ville have sat Costa del Sol-siden tilbage til 3,5 millioner euro, ser ud til at være død i vandet efter Al-Thani tweeted: Jeg har arbejdet i mere end en måned for at afslutte alt, men der er ingen løsning. Derfor annullerede jeg aftalen fordi vi spilder tid for ingenting, jeg håber du forstår. Ifølge La Opinión de Málaga har klubben nu sine udsigter på Facundo Quignón, 24, også fra Argentina, som er vendt tilbage til San Lorenzo efter et lån med Newells Old Boys. Sidstnævnte valgte ikke at aktivere købsklausulen på to millioner euro i kontrakten på trods af at der blev opstillet tre mål og viste evne til at genvinde besiddelsen. Med denne saga vedvarende (Al-Thani var i forhandlinger om Rolón i 21 dage), kommer Qatari i stigende grad under brand fra både fans og Míchel selv, der på pressekonferencen på forhånd fortalte Eibar-sammenstød mandag: Jeg foretrækker ikke at gøre forretninger på sociale medier i en direkte kritik af sin chef. Al-Thani tilbagekaldte igen opmærksomheden tilbage på sportsdirektør Francesc Arnau og fortalte ham Manchester City trøje at underskrive angriberen, som holdet havde brug for. Med Malaga sæson i gang i Juventus trøje aften, er der lidt tid tilbage til at få en erstatning til Ignacio Camacho, der sluttede sig til tysk side Wolfsburg tidligere i vinduet. I midtbanen er Emanuel Cecchini blevet rekrutteret fra Banfield, men ses som en langsigtet udskiftning af Pablo Fornals, der sluttede sig til Villarreal. Som det står, er den skadede Zdravko Kuzmanovic, der har lavet sit lån fra Basel permanent, det eneste anerkendte nummer seks i holdet. Som følge heraf har Míchel leget med tre tilbage foran sæsonåbneren til trods for skader på både Miguel Torres og Federico Ricca, samt Mikel Villanuevas låneskifte til Segunda-siden Cádiz. Alexander fussball trikot CharlieRe
 FernWrigh maglie calcio FayHilder
 HuldaShum billige fotballdrakter MitchHely
 IWAGinger fuballtrikots FayEddie
 NolanMayb fotbollstrjor ConcettaH
 LienSchon HolleyCor
my website - Arsenal trøje